NOGAY TÜRKLERİ GENEL KURUL YAPTI CEMİL SÜTBAŞ GÜVEN TAZELEDİ



Nogay Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği 8. Olağan Genel Kurulu, Dernek Genel Merkezinde yapıldı. Demetlale Mah. 358. Cad. No: 109/A Yenimahalle adresinde saat 14:00'de başlayan Genel Kuruldan önce saat 10:30'da mevcut Yönetim Kurulunun son toplantısı gerçekleştirildi.
Yönetim Kurulu Başkanı Cemil SÜTBAŞ'ın açılış konuşmasıyla başlayana toplantıda SÜTBAŞ, haziruna hoşgeldiniz dedikten sonra Yönetim Kuruluna teşekkür ederek, Genel Kurulun Derneğe, Nogay Türklerine ve Türk Dünyasına hayırlı ve kutlu olmasını diledi.
Toplantı yeter sayısının sağlandığının tespit edilmesinden ve Şehitler için saygı duruşu ve İstiklâl Marşının okunmasından sonra toplantıda; Romanya'da Yaşayan Nogay Türkleri adına Zait NASİPALİ, Derneğin Karadeniz Bölge Temsilcisi Ahmet SARIKAYA, Azerbaycan Ülke Temsilcisi Yakup TANATAR, Almanya Ülke Temsilcisi Fatih POLAT, Afyonkarahisar İl Temsilcisi Tuncay ÇALIŞKAN, Akdeniz Bölge Temsilcisi Ebruhan KARAYANDI BULUT, Güneydoğu Anadolu Bölge Temsilcisi Osman Gündüz AKIN, Dagestan Radyo Nogayel Genel Müdürü Muhtarbiy ACEKOV, Hollanda Ülke Temsilcisi Mehmet PEKCAN ve Hacıkala Vakfı Başkanı Arslanbek SULTANBEKOV'un Genel Kurula gönderdikleri tebrik ve hayırlı dilek mesajları okundu.
Mesajların okunmasının ardından Genel Kurul Divan Başkanlığı seçimi yapıldı. Seçim sonucunda Divan Başkanlığına Muharrem YILMAZ, Başkan Yardımcılığına Aziz ÖZBEK ve Divan Kâtipliğine Cihat DEMİRALP oybirliği ile seçildiler. Başkan Muharrem YILMAZ, Dernek 8. Olağan genel Kurulunun Nogay Türklerine ve Türk Dünyasına hayırlı olmasını dileyerek başladığı konuşmasından sonra Yönetim ve Denetim Kurullarının faaliyet ve hesap raporlarının okunmasını istedi. Raporlar üzerinde yapılan görüşmelerin ardından, raporlar ayrı ayrı ibra edildi.
Başkan YILMAZ Genel Kurula, Yönetim ve Denetim Kurulları üyelikleri için aday olup olmadığını sordu. Genel Kurulda yapılan değerlendirme sonucunda Yönetim ve Denetim Kurulları için hazırlanan liste, oylanmak üzere Divan Başkanlığına sunuldu. Yönetim ve Denetim Kurulları oybirliği ile kabul edildi.
Genel Kurul üyelerinin söz alarak Dernek faaliyetleri hakkında görüş ve düşüncelerini bildirmelerinin ardından Divan Başkanlığı, Genel Kurulun hayırlı olması dileğiyle toplantıyı bitirdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi