
Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından ATEŞ ALTINDA ÜÇ GÖK BAYRAK Konulu Seminer düzenlenecek.
Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü Facebook sayfasından yaptığı açıklamada ‘27 Aralık Pazar (Yarın) Saat: 14:00-16:00'da Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonunda gerçekleştirilecek olan "Ateş Çemberinde 3 Gök Bayrak" konulu seminere tüm Hemşehrilerimiz davetlidir.dedi.
.










0 yorum:
Yorum Gönder
Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi