Qırım Alevke de başlanğıç milliy mektebimiz



Safure Kadjametova Facebook tan yapkan açıklamasında ayta :Qırımtatar halqı vatanğa qaytıp başlağan yılları bu mektep rus mektebi edi. Yedi senelik tartışmalardan son - 2004s. bu mektepke 'Qırımtatar tilinde oqutqan ilk basamaqlı mektep' statusını almağa nail oldıq.



Mektepnin binası pek yaramay alda edi. İnvestorlarnın maddiy qoltutuvında Alevke mektebini eki kere tolu tamir ettirdik ve mektep eşyalarınen donattıq. Sonki 10 yıl içinde iqtisadiy-içtimaıy sebepler ile, koynin ealisi iş arap diger yerlerge avuşmağa mecbur oldı. Bugunki kunde Alevkenin eali sayısı azlaşsada, 200 den ziyade insan yaşay ve olarnın 70% fayızı bizim halqtır em er bir qorantada çocuq ose, onın içün mektepte talebe sayısı az olsa bile, bu şırınıqlı mektebimizni kelecekni tüşünip saqlap qalmaq kerekmiz!


0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi