Safure
Kadjametova Facebook tan yapkan açıklamasında ayta :Qırımtatar halqı vatanğa
qaytıp başlağan yılları bu mektep rus mektebi edi. Yedi senelik tartışmalardan
son - 2004s. bu mektepke 'Qırımtatar tilinde oqutqan ilk basamaqlı mektep'
statusını almağa nail oldıq.
Mektepnin
binası pek yaramay alda edi. İnvestorlarnın maddiy qoltutuvında Alevke
mektebini eki kere tolu tamir ettirdik ve mektep eşyalarınen donattıq. Sonki 10
yıl içinde iqtisadiy-içtimaıy sebepler ile, koynin ealisi iş arap diger
yerlerge avuşmağa mecbur oldı. Bugunki kunde Alevkenin eali sayısı azlaşsada,
200 den ziyade insan yaşay ve olarnın 70% fayızı bizim halqtır em er bir
qorantada çocuq ose, onın içün mektepte talebe sayısı az olsa bile, bu
şırınıqlı mektebimizni kelecekni tüşünip saqlap qalmaq kerekmiz!












0 yorum:
Yorum Gönder
Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi