TOYDEMİR KIRIM DERNEĞİ HİLMİ ÇOŞKUN'LA YOLA DEVAM EDECEK



Kırım Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği Toydemir Şubesi Olağan Genel Kurulunu yaptı.
Edinilen bilgiye göre Derneğimiz Olağan Genel Kurul Toplantısı sukunet içerisinde gerçekleştirilmiştir. Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu Asil-Yedek üyeleri seçilmiş ve yeni yönetim kurulu toplanarak Görev dağılımı yapılmıştır.
Hayırlara vesile olması dileğiyle. Denildi.

YÖNETİM KURULU (ASİL) ÜYELER

1-Hilmi ÇOŞKUN - Başkan
2-Dilek ÜNAL -Başkan Vekili
3-Orhan AÇıKTEPE -Sekreter- 4-Nurettin ÇOŞKUN - Vezne
5-Nihat GELGİT - Muhasip
6-Ergün ÇETİN - Yön.Kur.Üyesi
7-Vecdi ÖZGEY - Yön.Kur.Üyesi

YÖNETİM KURULU(YEDEK) ÜYELER

1- Serhat BAYAR
2- Emre ÇOŞKUN
3- Tanju AÇIKTEPE
4- Oğuzhan ÇETİN
5- Tugay GELGİT

DENETİM KURULU(ASİL) ÜYELER

1- Selçuk BOZDEMİR
2-Mesut ÇETİN
3-Sedat TORAMAN

DENETİM KURULU (YEDEK) ÜYELER

1- Murat GELGİT
2-Evren ÇOŞKUN
3-Tayfun YÜKSEL

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi