KONYA KIRIM DERNEĞİNDE ÖZLENEN TABLO



Türkiye’de Kırım Tatarlarının en eski yerleşim yerlerinden biri olan yer Konya’dır. Hoş görü şehri Konya’da yaşayan Kırım Tatarları 14. Şubat 2016 günü Kırım Dernek olağan genel Kurullarını yaptılar.
Dernek üyeleri yaptıkları açıklamada. Yıllardır Konya da Dernekten bağımız kopuktu. Her kesimi kucaklayacak bir yönetim oluştu. Konya da yeni seçilen yönetim her tarafa örnek olur, Kırım Tatarları bir beraber olur her sıkıntıyı birlikte aşarlar. Yoğun bir katılımın olduğu genel kurulda tek liste halinde seçime girildi.

Kırım Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu Listesi:
1- Hamdi Elmacı
2- Ali Tarım
3- Vahap Burunduk
4- İbrahim Sarıkamış
5- Metin Çetin
6- Nain Çogay
7- Şenol Boran

Yönetim Kurulu Yedek

1-Servet Çetin
2-Lütfi Boran
3-Mehmet Kırımlı
4 Tuncer Tekbaş
5- Eyüp Ersöz
6-Ömer Güler
7-Nuri Devret

Denetim Kurulu

1-Cemalettin Akyürek
2-Giray Karalezli
3-Ahmet Necdet Konar

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen konuyla alakalı yorumlar yapın. Kırımın Sesi